Problem

Idag kraschade min dator och alla mina dokument försvann. Lyckades få tillbaka vissa av dom, men inte dokumentet där jag skrivit ner hela "Flickan i Huset Bredvid". Jag minns i princip allt jag skrivit efter inlägget som jag la upp senast, så jag kommer kunna skriva om det igen, men det kan ta lite tid och jag hinner inte skriva om allting just nu. Måste fokusera på engelskan, och först efter att den är klar kan jag koncentrera mig på allt annat. Vad jag vill ha sagt är att det kan dröja innan jag lägger upp fortsättningen på Flickan i Huset Bredvid.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh jag vet hur det är, haha :ccc mina dokument har försvunnit flera gånger och adsgfhsdfgh det suger </3

2012-09-15 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0