Några små frågor

Undrar hur många det fortfarande är som läser och är intresserade av fortsättningen på "Flickan i huser bredvid". Jag vet att det har gått ett tag sedan jag la ut den första delen, men jag har varit väldigt upptagen och helt enkelt tappade skrivlusten där ett tag. Är snart klar med del 2 däremot, och om det är någon som fortfarande vill läsa så kommer jag lägga upp den. Annars bara fortsätter jag skriva på den utan att lägga upp den här, och fokuserar på att lägga upp kortare texter här istället.

Så, frågorna är alltså:

- Vilka läser fortfarande den här bloggen?
- Vilka vill läsa fortsättningen på "Flickan i Huset Bredvid"?
- Vilka vill att jag ska sluta skriva på ovanstående för tillfället och lägga upp kortare texter? (och då lägga ut hela Flickan när jag är klar med den)
Trackback
RSS 2.0